تور کیش-تور ترکیه-تور دبی-تور مالزی-تور استانبول

تور کیش-تور ترکیه-تور دبی-تور مالزی-تور استانبول

تور کیش-تور ترکیه-تور دبی-تور مالزی-تور استانبول

تور کیش-تور ترکیه-تور دبی-تور مالزی-تور استانبول

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه


هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

هتل مجلل ریکسوس لارس ، در ساحل منطقه شهر لارا قرار گرفته است . این هتل دارای بزرگترین استخر روباز با امکانات لوکس و مدرن است. ، این هتل برای تور ترکیه مهر 92 فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل رو به باغ و دریا هستند و شامل امکاناتی نظیر استخر آب گرم ، سالن ورزشی ،تلویزیون ،سرویس رایگان اینترنت در اماکن عمومی ،حمام ، و مرکز زیبایی اندام است.. همچنین میهمانان هتل میتوانند در ورزش هایی مانند اسب سواری و غواصی فعالیت کنند.هتل ریکسوس پنج کیلومتر از شهر لارا و یک کیلومتر با مرکز خرید شهر فاصله دارد.

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

تاکید دکتر نجفی بر استفاده از فضای مجازی در توسعه گردشگری

تاکید دکتر نجفی بر استفاده از فضای مجازی در توسعه گردشگری

تاکید دکتر نجفی بر استفاده از فضای مجازی در توسعه گردشگری
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با اشاره به اینکه حضور در فضای مجازی برای صنعت گردشگری می‌تواند آثار و نتایج مطلوبی به دنبال داشته باشد بر ضرورت استفاده از فضای مجازی برای توسعه و پیشبرد صنعت گردشگری و برنامه‌های این بخش تاکید کرد. 

 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، دکتر محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در همایش "گردشگری، اکوتوریسم آبی و تلاش برای حفاظت از آن" که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد افزود: استفاده از ظرفیت دنیای مجازی می تواند به توسعه گردشگری و رشد و گسترش این صنعت در کشور از طرق مختلف  ازجمله معرفی جاذبه‌های گردشگری و نیز اماکن تاریخی و فرهنگی و همچنین موزه‌های کشور به  گردشگران داخلی و خارجی کمک کند. 

وی با اشاره به این که امروزه استفاده از فضای مجازی و ورود به دنیای مجازی یک ضرورت به حساب می‌آید اضافه کرد: در همین رابطه مجمع مشاوران مجازی با 1500 عضو به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد که این اقدام می‌تواند زمینه‌های بهره‌گیری هر چه بیشتر از نظرات مشاوران و متخصصان را فراهم کند. 

دکتر نجفی همچنین با اشاره به صحبت‌های دکتر جلالی استاد دانشگاه که در این همایش در خصوص نقش دنیای مجازی در توسعه گردشگری و نیز برنامه‌های خود در این خصوص صحبت کرد ، گفت: از پیشنهادات و برنامه‌های آقای دکتر جلالی در این خصوص استفاده خواهیم کرد و از وی درخواست می‌کنم تا پایان سال‌جاری بر اساس برنامه‌ای که آماده کرده است با استفاده از فضای مجازی بتواند به توسعه و تقویت صنعت گردشگری کمک کند. 

وی همچنین با اشاره به حضور شورایاران در این همایش یادآور شد: به اعتقاد من در کنار استفاده از فضای مجازی باید از ظرفیت NGOها و تشکل‌های مردم نهاد و نیز شورایاران استفاده کرد و با تکیه بر ظرفیت شورایاران تهران را از ترمینال گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم. 

وی با قدردانی از همکاری‌های شهرداری تهران در خصوص برگزاری هفته گردشگری اظهار امیدواری کرد: این همکاریها در آینده نیز تداوم یافته و باعث شود که تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی به گردشگران داخلی و خارجی بیش از پیش معرفی شود.

دکتر نجفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر توجه به جنبه‌های علمی و فرهنگی گردشگری یادآور شد: این همایش که در هفته گردشگری برگزار می‌شود باعث شد که شکل برنامه‌های هفته گردشگری از حالت برنامه‌های صرفا تبلیغاتی خارج و به جنبه‌های علمی و فرهنگی صنعت گردشگری نیز توجه شود که برگزاری کارگاه‌های آموزشی نشان‌دهنده توجه به ابعاد علمی و فرهنگی گردشگری است. 

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه با تشریح رویکردهای جدید سازمان در حوزه گردشگری ادامه داد : نباید در سخنرانی‌های خود تنها به داشته‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشور اشاره کنیم بلکه اشاره به این ظرفیت‌ها باید همراه با ارائه برنامه و راهکارهای مناسب باشد. 

وی در ادامه گفت: خوشبختانه ما کشوری داریم که از نظر میراث‌فرهنگی و نیز اماکن تاریخی و همچنین جاذبه‌های طبیعی بسیار غنی هستیم و  امروز آنچه را که در اختیار داریم میراثی است که از گذشتگان‌مان برای ما به یادگار مانده است ، بنابراین باید از این میراث ارزشمند و نیز امکانات موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: توجه به رویکرد علمی و فرهنگی حوزه گردشگری منافاتی با قبول کردن ارزش‌های اقتصادی این حوزه ندارد بلکه ارزش‌های اقتصادی این بخش زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که همراه با نگاه علمی و فرهنگی باشد. 

وی افزود: توجه به ابعاد علمی و فرهنگی صنعت گردشگری حتی در مراسم تجلیل از فعالان حوزه طبیعت‌گردی ملموس است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان این که سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، یک سازمان فرابخشی یا میان بخشی است افزود: به طور حتم این سازمان به تنهایی نمی‌تواند تمامی برنامه‌های مرتبط با حوزه گردشگری را اجرا کند از این‌رو بر اساس یک برنامه‌ریزی جدید در سازمان میراث فرهنگی در صدد هستیم که با توجه به علاقه‌مندی مجموعه نهادهای دولتی و شخص رئیس‌جمهور به حوزه گردشگری یک تقسیم کار بین این سازمان و دیگر نهادهای دولتی انجام شود. 

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: در همین زمینه کمیته‌هایی مشترک با دستگاه‌های دولتی مانند وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت و وزارت اطلاعات تشکیل داده و در آینده‌ای نزدیک نیز کمیته‌ای مشترک بین این سازمان و سازمان حفاظت محیط‌ زیست تشکیل خواهیم داد. 

وی افزود: در کنار تقسیم کار بین سازمان میراث‌فرهنگی و دیگر نهادهای دولتی همچنین در حال برنامه‌ریزی برای تقسیم کار بین سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بخش خصوصی و NGOها هستیم. 

وی اضافه کرد: با توجه به علاقه‌مندی و تاکید دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور به حوزه گردشگری به نظر می‌رسد در تقسیم کار بین سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و دیگر نهادهای دولتی مشکلی نخواهیم داشت. 

معاون رئیس جمهور افزود: در خصوص تقسیم کار بین این سازمان و بخش خصوصی و NGOها نیز باید بگویم سیاست کلی سازمان این است که فعالیت‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود که البته در آن‌طرف نیز امیدوارم ظرفیت کافی در بخش خصوصی و NGOها ایجاد شود. 

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه ما خود را در  سازمان میراث‌فرهنگی خدمتگزار بخش خصوصی و NGOها می‌دانیم یادآور شد: باید کارها را به بخش خصوصی واگذار کرد و سازمان میراث‌فرهنگی به وظیفه نظارتی خود بپردازد. 

دکتر نجفی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری کشور استفاده شود خاطرنشان کرد: امیدوار هستم سال آینده در هفته گردشگری بتوانیم درباره دستاوردهای یک‌ساله سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، اخبار خوشایندی را برای شما بازگو کنیم.

گفتنی است در پایان صحبت‌های دکتر محمدعلی نجفی از 13 نفر از فعالان حوزه طبیعت‌گردی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تجلیل به‌عمل آمد. 

در پایان این همایش همچنین تفاهم‌نامه معاونت گردشگری با فدراسیون همگانی گردشگری ورزشی منعقد شد.

 

دیپلماسی گردشگری


دیپلماسی گردشگری

 دکتر محمدعلی نجفی- اغلب وقتی از گردشگری در ایران سخن می رود، توجه ها معطوف به امکانات و خدمات حاشیه ای، همچون وسیله نقلیه، جای خواب، غذا و سرگرمی است.بسیاری اینها را به مثابه مسأله اصلی گردشگری می پندارند و تنها از طریق بهبود خدمات در صدد ایجاد تمایز و رقابت با یکدیگر بر می آیند.هرچند که این تسهیلات در جلب آسایش گردشگران بی تاثیر نیست اما باید توجه داشت همه ماجرا به همین جا ختم نمی شود. تقلیل گردشگری به رفع نیازهای عملکردی مانند مطالعه کتاب از صفحات میانی است.نگاه‌ ما اما باید بر این مبنا باشد که ماهیت‌ گردشگری و رؤیای آن را بشناسیم. 

با وجود این که «صنعت‌ گردشگری» در سطح‌ جهان طی سه دهه اخیر به عنوان‌ راهکاری برای توسعه مورد‌ توجه قرار گرفته است، اما در ایران دو مشکل همواره مانع از تشکیل‌ فهمی صحیح از آن شده است:  

1. مدیران و برنامه‌ریزان و دست‌‌اندرکاران‌ صنعت گردشگری که هنوز شناخت‌ عمیقی از ماهیت این صنعت ندارند و تنها با بررسی‌ «نیازهای کارکردی گردشگران» و «سود و زیان‌ مالی» ناشی از آن به تبلیغ‌ مزایای اقتصادی‌اش پرداخته‌اند.  

2.‌ بالفعل ساختن‌ ارزش‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی سرزمین ایران در برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری جایگاهی ناچیز داشته و تمام‌ توجه‌ها معطوف به الگوهایی خاص از میان‌ طیف‌ متنوعی از انواع صنعت‌ گردشگری است. چنان که تجربه سهل‌ بازدید از دبی، ترکیه، مالزی، تایلند و مواجهه با سیل‌ گردشگران‌ نامقید نسبت به زمینه‌های فرهنگی‌ جامعه میزبان سبب‌ شکل‌گیری‌ سوءتفاهم نسبت به مفهوم گسترده صنعت‌ گردشگری شده است و این صنعت را در تضاد با ارزش‌های سرزمین‌ ایران جلوه‌گر ساخته که طبیعتاً موجب بروز واکنش‌های منفی و عجولانه در سطح جامعه می‌شود.  

این هر دو گروه‌ موافقین و مخالفین‌ توسعه گردشگری در این حکم که صنعت گردشگری سودآور اما تهدیدآمیز و مفسده‌زاست اختلافی با یکدیگر ندارند بلکه اختلاف‌شان در موضع نسبت به پذیرش یا رد‌ آن حکم است. اما استناد به این تجربیات‌ خاص و محدود معیار‌ مناسبی برای سنجش‌ اهمیت‌ گردشگری و رد‌ ضرورت توسعه آن نیست زیرا در آن شیوه هیچ تلاشی برای عرضه الگوی مدیریت‌ اصالت‌ها در گردشگری صورت نپذیرفته است. در مقام تشبیه، گردشگری برای آن دو به مثابه‌ خوردن گوشت مردار است که گروه‌ دوم خوردن‌ آن را گناه می‌پندارند اما گروه‌ اول شرایط‌ عُسر و حرج را عاملی برمی‌شمارند که خوردن را واجب کند. ولی نگرش‌ منفی‌ آن گروه مانع‌ تحقق‌ نیات‌ این گروه شده و اسباب‌ افسوس‌ اینان را فراهم کرده است.  

ما باید توجه‌ هر دوی آنها را به این موضوع جلب کنیم که صنعت‌ گردشگری نیز مانند‌ هر فعالیت‌ انسانی‌ دیگر مبتنی بر عرضه و تقاضا است. از یک سو مردمان‌ رنگارنگ با غایت‌های گوناگون حاضرند برای نیل به مقصود‌ خود هزینه اقامت در مقصد را بپردازند و از سوی دیگر ساکنین‌ جا‌های متنوع سعی می‌کنند با توجه به ظرفیت‌های سرزمین‌ خود به متقاضیان خدمات عرضه و درآمد و اعتبار کسب کنند. بدیهی است همان طور که هر کجا قابلیت‌ها و جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد، بایدها و نبایدهای خاص خود را نیز داراست. پس اگر جایی برای گردشگر جذاب است‌، حاضر می‌شود به تمام‌ هنجارهای میزبان احترام بگذارد. از سوی دیگر میزبانی که به ارزش‌ داشته‌های خود آگاه است، هیچ‌گاه حاضر به فروش‌ آن به بهای نازل نخواهد شد؛ پس هرچه موضوع‌ عرضه گرانبهاتر، خواهان تشنه‌تر و خوانده فخرفروش‌‌تر. این که بر متقاضیان سفر آشکار سازیم ایران مقصد‌ مناسبی برای عشرت‌طلبی و لذت‌جویی‌ منافی‌ با ارزش‌های ما نیست، کار‌ چندان دشواری نیست. ما به دنبال‌ گردشگرانی هستیم که حاضرند برای حضور در محضر‌ این میزبان هزینه تقید به آداب‌ آن را بپردازند.  

پذیرفتن‌ این منطق به شرطی ممکن می‌شود که بپذیریم ایران دارای ارزش‌هایی چنان والا است که گردشگر را حاضر به گردن نهادن به محدودیت‌هایش کند. اگر پنداشته شود که ایران جای مهمی نیست، ایران چیز‌ مهمی ندارد و ایرانی کسی نیست که خارجیان حاضر به تحمل‌ محدودیت‌های ملاقاتش باشند، مهم‌ترین مانع بر سر‌ راه‌ درک‌ منافع‌ حاصل از گردشگری ایجاد شده است. در نظر‌ بسیاری جز تخت‌ جمشید، بازار‌ اصفهان و ارگ‌ بم هیچ چیز‌ جالب‌‌ توجه‌ دیگری برای ارائه به گردشگران وجود ندارد و همه اینها نیز در مقابل‌ شگفتی‌ دبی‌ مدرن و عظمت‌ دیوار‌ چین و شکوه‌ ویرانه‌های رم هیچ به شمار می‌آید. بدتر این که ایران و اهالی‌اش را دچار نقص‌ و ضعف و کمبودهای بسیاری می‌دانند؛ چه بسا بهتر باشد خارجیان به ایران نیایند تا شاهد‌ عقب‌ماندگی و نقاط‌ ضعف‌ ما نشوند.  

بحث، بحث‌ داشتن یا نداشتن‌ اعتماد به نفس‌ فرهنگی است. عاملی بسیار مهم که غیابش موجب‌ دفع‌ مواهب‌ گردشگری شده است. 

ما اینجا گرد‌ هم آمده‌ایم تا نشان دهیم اگر ایران را جای مهمی بدانیم، ایرانی را انسان‌ مهمی بپنداریم و ایران را دارای چیزهای مهمی ببینیم، آنگاه چه ظرفیت‌ عظیمی آزاد می‌شود تا ما نیز در توسعه ملی نقش ایفا کنیم. ماییم که نشان می‌دهیم طبیعت، تاریخ، روابط‌ اجتماعی، روایت‌ها و بینش‌ ایرانیان همگی در جهان منحصر به‌فرد و خاص و بی‌رقیب هستند؛ ایران رؤیایی است غنی و بالذات جذاب. در عین‌ حال، قدمت‌ حیات‌ فرهنگی سبب شده تا هاله‌های حول‌ آن رؤیا از اصالتی کهن و تنوعی عظیم برخوردار شوند.  

در جهانی که سرانجام پس از دو قرن تشویق به یکی شدن و شبیه شدن، رفته رفته تنوع و اصالت فرهنگی دوباره صاحب‌ ارزش می‌شود، حال ایرانی بودن تبدیل به یک سرمایه و مزیت خواهد شد اگر ما در میان‌ انواع‌ مختلف‌ گردشگری، «گردشگری‌ فرهنگی» را معیار‌ توجه به این صنعت قرار دهیم. بر اساس‌ آمار‌ سازمان‌ جهانی‌ گردشگری در حالی که رشد‌ صنعت‌ گردشگری سالانه 9/1 درصد افزایش داشته است، گردشگری برای شناخت فرهنگ و تاریخ‌ سرزمین‌های دیگر طی‌ 30 سال‌ اخیر سریع‌ترین و فراگیرترین رشد را تجربه کرده است که با رقم‌ میانگین تفاوتی ۱۰ برابری را نشان می‌دهد. به عبارت‌ دیگر گردشگری‌ فرهنگی به الگوی مترقی‌ گردشگری در سال‌های اخیر تبدیل شده است. این طیف از گردشگران، طی‌ چند دهه، بخش‌ بزرگی از سرزمین‌های با فرهنگ و تمدن غنی را زیر‌ پا گذارده‌اند و اکنون به پشت‌ مرزهای ایران رسیده‌اند. سرزمین‌ ایران برای ایشان، همچون ماه‌ پشت‌ ابر در شب‌ مهتابی، دلکش و مرموز و دست‌نیافتنی شده است. همین موضوع است که فرصتی درخشان در اختیار‌ ما قرار می‌دهد. گردشگری‌ فرهنگی حتی بستری فراهم می‌کند که توسعه انواع دیگر گردشگری، مانند طبیعت‌گردی، درمانی، ماجراجویانه و ورزشی نیز مهیا شود و به تعبیری مکمل آن شوند. اما توسعه چنین سیاقی از گردشگری چه مزایا و پیامدهای مثبتی برای ما خواهد داشت:  

1. در مقیاس جهانی موجب تعامل و شناختن و شناخته ‌شدن می‌شود. پس می‌تواند عامل موثری برای یادآوری هویت ایرانی و ارزش‌های فراموش‌شده آن به بطن‌ جامعه ایرانی باشد و از این رهگذر به رونق فرهنگی این سرزمین یاری رسانده و قابلیت‌های آن را شکوفا سازد. زمانی که بر ایرانی آشکار شود گردشگران‌ زیادی از سراسر‌ جهان حاضرند رنج‌ سفر را بر خود هموار سازند تا به بازدید‌ اصالت‌ وی و خانه‌اش بیایند، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا خود را به همان صورتی که اصیل‌تر است، نزدیک سازد و چه چیز برای ایرانی از ایرانی بودن مفیدتر است؟  

2. در مقیاس‌ ملی موجب‌ درک‌ صحیح‌ جایگاه و موقعیت‌ هویت‌های متنوع‌ قومی و فرهنگی در ساختار‌ فرهنگ‌ ایرانی می‌شود و گردشگران‌ داخلی، هر منطقه را با توجه به ویژگی‌های اصیلش به جا خواهند آورد. دیگر هیچ جایی ناکجای ناشناخته باقی نمی‌ماند و ایرانیان یکدیگر را در زمینه‌ای از سوء تفاهم و سوء ظن به جای نخواهند آورد. پس کینه و کدورت به انس و مودت بدل خواهد شد.  

3. در مقیاس‌ بومی محملی برای تذکر است که به شناخت‌ از خود و باز یافتن خود بدل می‌شود. این شناخت از نوع یادآوری است نه یادگیری. در این حالت ما که به سفر می‌رویم با دیدن‌ وجوه‌ اشتراک و افتراق به فهم‌ آنچه داریم و آن که هستیم و آنجا که می‌زییم، نائل خواهیم شد و مقصد بدل به آیینه‌ای می‌شود که در آن خود را برانداز کنیم.  

غایت گردشگری باید فراهم آوردن‌ بستری باشد که در آن آیینه‌ای فراهم آمده تا هرکس با نگاه در آن خود را بهتر به جای آورد. نقار‌ ملی که در یک سده اخیر با سیاست‌های همسان‌سازی و استاندارد‌سازی‌ هویت‌های فرهنگی متنوع و پراکنده سرزمین‌مان ریشه دوانیده است، به وفاق و آشتی‌ ملی بدل شود. ضمن‌ آن که در سطح جهانی ایران را با چهره فرهنگی‌اش و به عبارت‌ بهتر با صورت‌ واقعی‌اش، به جهانیان معرفی کند. هر گردشگر‌ خارجی تبدیل به سفیر‌ خوشنامی‌ کشور شود تا ویژگی‌ها و خصوصیت‌های منحصربه‌فرد‌ فرهنگ‌ ایرانی را به هموطنانش معرفی کند و تصویری اصلاح شده از ایران آشکار شود.  

ما باید به دنبال‌ توسعه ایجابی‌ صنعت‌ گردشگری باشیم، نه آن نوع توسعه که به وسعت و مال‌اندوزی نظر دارد بلکه آن نوع که به اعتلا توجه می‌کند؛ اعتلای فرصت‌های گردشگری و اعتلای ظرفیت‌های اصیل و سرمایه‌های معطل مانده فرهنگی. ما می‌توانیم با اعتلای صنعت‌ گردشگری‌ فرهنگی شیوه‌های نوینی از دیپلماسی گردشگری را اعمال کنیم که ذیل‌ عنوان‌ کلی‌ دیپلماسی‌ فرهنگی سبب‌ معرفی‌ ایران به صفت‌ خوشایند و مستغنی‌اش می‌شود؛ آن وجهی که متضمن‌ روحیه مدارا و صفا و صلح‌جوی ایرانی است. با تذکر‌ این امر به خود و به یکدیگر و به بقیه ناخودآگاه چهره تاریک و مبهم‌ ایران از پس غبار‌ نفرت و تعصب بیرون می‌آید. رونق‌ گردشگری بدین اعتبار نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان و سرسام‌آور ندارد اما گشاینده مسیر‌ رونق‌ وجوه‌ سیاسی و اقتصادی و اجتماعی است که به خودی‌ خود از این پتانسیل بهره‌مند نیستند

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش دارای موقعیت و   مرکزیت مناسب در  جزیره زیبای کیش واقع شده . این هتل تازه  بازسازی شده است و دارای پنجاه و یک سوییت و اطاق  میباشد .

 

 امکانات هتل جام حم :

رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، اینترنت وایرلس، چایخانه سنتى، سالن بیلیارد، لاندرى، کانتر گردشگرى ،  سیستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کلیه اتاقها، سالن کنفرانس با ظرفیت 15 نفر، دوربین مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، دستگاه آب شیرین کن، خانه داری ، مینى بار کامل، سیستم تهویه مطبوع .

 

 

عکس ها و تصاویر هتل جام جم کیش

 


 

نمای بیرونی هتل جام جم

نمای بیرونی هتل جام جم 

  


 

نمای رستوران هتل جام جم کیش 

نمای رستوران هتل جام جم کیش

 


 

نمای لابی هتل جام جم 

نمای لابی هتل جام جم

 


 

نمای اطاق های هتل جام جم

نمای اطاق های هتل جام جم 

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ در بلندترین منطقه توریستی کیش (ابتدای جاده جهان ) بنا شده  که  دارای فضایی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی دلنوازی است  .

این هتل دارای ۸۶  اتاق و ۳۰۶ تخت خواب بوده .از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی هتل , پارکینگ سرپوشیده , فضای سبز , صندوق امانات اختصاصی , ساحل اختصاصی و... اشاره کرد

آدرس : کیش ,ابتدای خیابان جهان ,بعد از بازار مرجان

 

 

عکسها و تصاویر هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

 نمای بیرونی هتل سیمرغ


 

هتل سیمرع کیش

 رستوران هتل سیمرغ


 

هتل سیمرع کیش

 نمای داخلی هتل سیمرغ